Veelgestelde vragen
Wil je nog iets weten? Misschien staat je vraag hiertussen:
Als ik moet omreizen, hoe kan ik mijn reis dan het beste plannen?
NS en GVB raden reizigers aan om kort voor vertrek hun reis te plannen in de Reisplanner of App voor een actueel reisadvies.
Deze informatie voor treinreizigers staat kort voor vertrek vermeld op:
Waar kan ik terecht met klachten over overlast?
Met vragen en klachten over de werkzaamheden kun je straks op verschillende plekken terecht. Als het gaat over de dienstregeling van het openbaar vervoer, kun je je tot NS of GVB richten. Klachten over de bouwwerkzaamheden kun je doorgeven aan het betreffende project of aan de gemeente Amsterdam.
Wie is Amsterdam Bereikbaar?
Amsterdam Bereikbaar is een samenwerkingsverband tussen vijf grote infrapartners: Gemeente Amsterdam, ProRail, Provincie Noord-Holland, Rijkswaterstaat en de Vervoerregio Amsterdam. Daarnaast is NS als spoorvervoerder aangesloten en Breikers, voor de verbinding met werkgevers. Kijk voor meer informatie over wie wij zijn op onze over ons pagina.
Stuur de infrapartners een bericht
Heb je een vraag of opmerking over de werkzaamheden van een van onze infrapartners, neem dan rechtstreeks contact op:
Rijkswaterstaat
Gemeente Amsterdam
Provincie Noord-Holland
ProRail
Vervoerregio Amsterdam
Nederlandse Spoorwegen
Stuur Amsterdam Bereikbaar een bericht
Wil je meer informatie over Amsterdam Bereikbaar? Heb je suggesties of opmerkingen neem dan contact met ons op door te mailen naar bereikbaar@amsterdam.nl. Of stuur ons een bericht via het onderstaande formulier.